چرا وقتی یک عکس میزارم نمیتونم یک عکس دیگر بزارم؟‌
نوشته شده توسط : ساحل

استوری احد از امکانات اینستاگرام است که با آن می نا به دل مخاطب مسیر پیدا کرد و با به کارگیری آن محبوبیت خویش را بالا برد، ولی زدن این حرف ها در این مطلب کار راستی نیست؛ چون تمام شما خوانندگان محترم حداقل یک بار از قابلیت استوری کاربرد کرده اید یا به عبارتی سایر “استوری گذاشته اید” و با شیوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام آشنایی دارید.

با تیم فالوجت همراه باشید تا قراردادن یا چند استوری پشت سر هم در اینستاگرام را به شما تعلیم دهیم.

چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
بعد از مطالعه ی این آموزش متوجه خواهید شد که این شغل حتی از آب خوردن هم ساده تر و راحتتر است.
شما برای قراردادن یا یک استوری در اینستاگرام طبق تصویر زیر می توانید روی آیکون دوربین یا روی سرنوشت Your story کلیک کرده و از تصاویر یا فیلم هایی که تا بیست و چهار ساعت گذشته روی موبایل خویش اندوخته کردید یا در همان لحظه با برنامه اینستاگرام می گیرید را به اشتراک بگذارید. وانگهی زمانی که در صفحه home پیمان دارید تنها کافیست که انگشت خویش را روی صفحه گوشی گذاشته و به سمت را بکشید الی به منوی ویژه گذاشتن استوری وارد شوید.

چرا وقتی یک عکس میزارم نمیتونم یک عکس دیگر بزارم؟‌


چرا و چطور باید در اینستاگرام چند استوری پشت راز هم بگذاریم
از آنجایی که استوری (story) به معنای سرگذشت است شدنی است شما بخواهید که بیشتر از یک عکس یا اغلب از یک ویدیو ۱۵ ثانیه ای به داستان خویش اضافه کنید و یا احتمالاً حکایت های اکثریت برای مخاطبین خویش تعریف کنید و آنها را تحت کارایی پیمان دهید. به همین دلیل شما می توانید از چند استوری برای بیان هدف خویش بهره‌گیری کنید و اگر حرفی نگفته با فالوور های خویش دارید بزنید.

گذاشتن چند استوری در سررسید های مختلف
در ابتدای مطلب گفتیم که برای قراردادن یا استوری باید چطور اقدام کنید؛ فقط کافیست دقیقا همان کار ها برای گذاشتن استوری دوباره اتمام دهید. ولی برخی از رفقا به جای این که روی دکمه ی دوربین در گوشه بالای سمت چپ یا کشیدن انگشت به سمت را راست روی صفحه؛ می خواهند از جایی که استوری قبلی را گذاشتن اقدام کنند، یعنی گزینه your story بهره‌گیری کنند. همین باعث می شوند که عکس پیشین آنها مفتوح شود و نتوانند استوری جدید بگذارند.

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام
گذاشتن چند استوری به طور هم زمان
اگر می خواهید چند استوری را با هم و در یک سررسید منتشر کنید شغل شما بسیار راحت شده است. کافی ست اینستاگرام شما آپدیت و به روز باشد. در نسخه جدید اینستاگرام می توانید به طور هم سررسید 10 عکس از نگارخانه خویش را انتخاب کنید. سپس هر کدام متعلق به ها را جداگانه ویرایش و استوری کنید. به همین راحتی!!

گذاشتن چند استوری
چطور در استوری اینستاگرام فیلم پشت راز هم بگذاریم؟
ممکن است شما بخواهید به جای قراردادن یا یک فیلم کوتاه، از یک فیلم بلند برای رساندن هدف خود کاربرد کنید. دقیقا در اینجاست که باید از افزار های جانبی موجود برای اتمام این پیشه بهره‌گیری کنید. در پیوستگی به شناسایی نرم اسباب هایی برای سپریدن این کار برای استفاده کنندگان از سیستم عامل های اندروید و IOS می پردازیم.

نرم افزار برش فیلم برای درست کردن استوری های پشت سر هم و چند قسمتی
اگر متعلق به بخش کسان باشید که از سیستم عامل IOS استفاده می کنید؛ رهنمود ما برای شما اپلیکیشن های Continual یا CutStory هستند. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که فیلم های طولانی تر خود را به قطعات اختصار تر (مثلا ۱۵ ثانیه) تبدیل کنید؛ به عنوان نمونه به شما کمک می کند که یک ویدیو ۱ دقیقه ای را به ۴ ویدیو ۱۵ ثانیه ای برای استوری اینستاگرام بخش کرده. و به راحتی آن را منتشر کنید.
اگر از سیستم عامل اندروید نیز کاربرد می کنید، رهنمود فالوجت به شما VidTrim است؛ شما با این برنامه می توانید برای اینستاگرام خویش استوری های پشت راز هم و سریالی درست کنید.

محبوبیت در بین فالوور ها با استفاده از استوری (Instagram Stories) یکی از راهبرد های نیرومند استفاده کنندگان چیره دست از اینستاگرام است. از طرفی اگر می خواهید رشد نکوداشتن را در اینستاگرام تجربه کنید باید از همه ی امکانات آن به چهره خلاقانه بهره‌گیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: